yehuwww !! uisyhh,… ape yg heppy sangat ni.. alhai… history about 17 august .. Ape yang korg ingat pade tarikh kelmarin.. ang last month lak ade history skali lagi… ermm.. Bulan ni cukup ajaib..

17 august adalah tarikh bersejarah bagi rakyat-publik indonesia.. Hari kemerdekaan diorg telah pun disambut kelmarin.. Dan celah2 tu aku juga turut bergembira kerana tarikh tu telah menawan aku berpijak di bumi yang nyata.. dan mengajar dan menghisai aku dengan keindahan dunia. Tarikh aku di lahir kan. ehehe.. tak ramai member2 aku yang tahu.. just my family and my roomate.

Tapi kelamrin apa yang tak bestnya.. seolah2 hari yang bermakna bagi aku tidak dimanfaatkan dengan sebaiknya.. nkorng tahu tak mende yang aku dapat kelmarin… 1000 penyelasan.. astaghfirullah 20 x… Matahari tak sempat aku tgk.. sempat la ,… kejap je,.. cam ne aku bley tertido sampai ke malam.. alahai…

okey la..last month ni 31 august ni.. kita plak yang akan bergelumung dengan titk sejarah kita sebagai rakyat-publik mesia.. tak kira le aku duk mana pun hati aku tetap Malaysia..

One Response to “”

  1. anonymous Says:

    hey,we share the same birth date!! leyh r celeb same2..ngeh3… ;p

Leave a Reply

