Entah la labu.. bila la agaknya nak siap urusan aku ni.. exam dah dekat.. kekadang naik risau.. kekadang nak gak bersedih.. isykk. tu la terlalu cuai sangat aku.. sampai atlast minute baru kelam kabut nak buat urusan…

Sungguh Gumbira aku.. lama sangat X jumpa kengkawan kat kampung ni.. biasa la. time holiday ari tu diorg ni xDe dicc aku ni.. masing-masing rindu kat umah.. balik le ke negara diorg.. aku juga la duk jadi penunggu di tanah padang pasir ni. Apa-pun aku tetap bangga dan besyukur coz dapat penuhi masa dan peluang aku selama diorg xde di sini..

So kelmarin kitaorg berkumpul gak la.. tapi ilang sowang.. tah kat mane dia duduk.. tetiba dah ke cairo… mane tak nya aku bosan.. tetiba je dia ilang… tapi ari ni dah jumpa.. jumpa kat cc maa…

Selamat Standby nak exam ..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: