Alhamdulillah dah abis imtihan.. setelah beberapa hari duk pulun.. lega plak rasanya..

Hidup ni kan dah ujian… secara tak langsung banyak lagi imtihan kena kita lalui.. Nak ingat diri aku juga.. yang selalu lara ngan kehidupan ni..

Semalam sempat ramai-ramai menjamu selera kat umah sowang kawan tu.. Seronok.. lama sangat tak bley berkumpul cam tu.. Semua ada… sejak kebelakangan ini, susah sangat nak bley jumpa cam tu..

Lepas imtihan ni.. masing-masing bergiat kembali ngan dunia masing-masing. Ada yang pulang ke Cairo, ke Iskandariah(Tafaqquh ngan syeikh) dan ada yang akan menziarahi kawan-kawan di kawasan Furuq. Tak terkecuali jugak ngan bebudak yang rindukan kampung halaman.. -sudah bersiap sedia pulang ke tanah air.

Begitu juga, kepada mereka yang berpeluang menunaikan ibadat Haji.. Barakkah fikum… “Doakan aku di sini.”.. Tenang hati bile dengar jek bley gi Mekkah.. Teringin sesangat nak ke sana.. Anway sblm ni aku dah cuba nak join sama ke sane.. Insya-Allah tahun depan.. Allahuma yassir Umurana

Lepas ni aku pun nak balik Cairo.. cam kawan-kawan yang lain gak.. aku juga inginkan cam mereka yang boleh mengisi masa dan waktu cuti ni.. Mungkin banyak lagi program-program yang aku bley isi di sana. Doakan aku segalanya berjalan ngan lancar.

“Perjuangan masih belum selesai”

“Menyorot Arah”

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: