"Passing Over"

Moral Down

Moral Down- Spesifik dari perilaku yang buruk. Mudahnya bermaksud Kejatuhan Akhlak.

Adush… tetiba jek takde ide. Blank la plak. Saje coret n conteng kat lakaran ni.

Dua tiga menjak ni, kepala tak berapa nak aktif pasal kemanusiaan. Cuma hati tu sering berkata; “Tidak, dan itu ini pasal sana sini”. Tapi , dah otak tak bley fungsi ngan elok diam jek la.. Pasal apa hah???!@!!!

Pertama; Exam ada lagi sebulan. Subjek plak berat-berat. Tesis plak berlambak (masih tak siap).

Kedua; Nak fokus ngan stadi plak takley 100%. Macam-macam nak pikir:-

1-Pikir pasal cuti ni nak balik duit tak cukup lagi

2-Pikir pasal gelodak sana sini actualli pasal brita kat dalam brita. Pasal dunia kut. hahahah

3-Serabut pasal diri. Apa nak jadi tah la..

4-Aghlabiah suasana sini.. Pasal student sini. JPM sini.. Student kunun..JPM kunun..

5-Pasal bla..bla bla.. bla bla..

Eh.. Aku balik nanti bez kan.. dah 4 tahun pelingkup jek kat alKinanah ni. Banyak sangat planing.. Antaranya:-

1-Macam mana aku nak hadapi urang kampung

2-Macam mana plak kalau Mak Bapak aku tak bagi aku kerja

3-Macam mana plak aku nak kerja

4-Sejauh mana plak aku ngan kawan-kawan aku. Actualli yang kritiz2 ni.

5-Entah macam mana aku nak berdepan. Patutkah atau ada alternatif lain?

6-Nak kena lari ke Indonesia la. Jadi pelarian politikus kut.. kahlkakaka.. (nak jalan2 sana la)

7-Berapa lama nak bersama famili n berapa lama nak merempat ngan kengkawan n berapa lama nak berderat

8-Huhhh.. banyak lagi la.. bla bla bla..

Eh lupa satu lagi, kalao jumpa bebudak jurnal.. Adakah aku blanja atau derang yang belanja??? hahahah.. Hup diorang la.. kakakkaka

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: