"Hand Mision"

Musim lalu, memang susah aku nak transit umah kawan-kawan. Bukan susah sebab depa tak bagi, segan siot.

Nih dah hari kedua aku lepak DAMANHUR. Bosan la plak, exam lusa plak. Kelmarin tu kira oke la jawab. Takla pulun sangat and tak parah sangat. Sejuk-sejuk Dhuha je.

Nak kira hari lama sangat. Entah bila aku jadi balik. Si Banai, dia nakkan Brezzz spesis Arab satu. Entah boleh bawa balik ke tak!! HahHAHHahaHaHAHha.

Tiket Tak pulun cari lagi. “Mahal sangat la harga”. Mana aku nak cover duit. “Huhhh”. Pa+Ma aku ada cakap; “Ala!! yang terguna tu takpe la.”.. Isykk.. “Betul-betul nyusah kan mak bapak la aku ni.

Kepala Otak ni memang sah!! Dah kena viruz Malaysia. Balik tu memang la. Tapi.. Tapi.. Huhh.. Banyak masalah rasanya. Keje,..? Entah la.. Takde reason nak cakap sume tuh.. Kawan2,… takat mana sangat kawan boleh toleh kalo balik ni.. huuuuuuuhhhh..

Yang penting exam dulu. Pikir ni sume memang takde kesudahan.. Sebab.. Memang la.. Balik dulu baru tahu cam na.. Huk aloooz… Sure!! Nanti banyak la program nak wat.. Kekkeke..

Advertisements

One Response to “"Hand Mision"”

  1. Anonymous Says:

    This is very interesting site… »

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: