"Sosial Kejam"

:ReLeaS MinD:

“Mana ada la.. Aku dah lame tak updet.. Sibuk jah sejak kebelakangan nih. Budak2 baru pun dah ramai…”

Ingat kawan aku tegur suh updet blog. Kata nak baca apa yang aku tulis. Isi otak aku. Isi cerita kisah hidup aku. Realiti keliling aku. Lebih2 lagi pasal dunia sinih. IgiP. “Best sangat ke Cairo neh”. Lebih otai lagi, katanya, “Bleh tahu dunia romantis aku. “HHAHAHHAHAH”. Siak jah kawan tuh.

Musim plak tak menentu kat sini (maksud aku musim mood). Cam chipsmore la plak. Kejap ok kejap tidak. Kejap heppy ending jah.. Hahha.. Kejap plak cam serabai jah. Mana satu nak susun, entah lah..

Buku berlambak lagi nak kena selak. Time dekat2 exam nih la baru rajin nak kongsi balik blog.. syiak jahh.. Dan lebih2 lagi derang (member2) suh packing masuk lam kotak. Katanya dah bleh blah dari dunia Cairo neh.. adoiiiii

Doa-doa la kat aku neh sume. Nak Final neh. Nak Balikkkk!!! Nanti2 la aku pergunakan balik pekdah2 blog nih….. Tunggu dehh!!!

3 Responses to “"Sosial Kejam"”

  1. Anonymous Says:

    Where did you find it? Interesting read » »

  2. Anonymous Says:

    Enjoyed a lot! video editing programs

Leave a Reply

